Dit is de 2e keer dat ik in de salon ben geweest. En de behandeling was echt fijn. Marjolein vertelde van tevoren wat ze ging doen. Ook de relaxte muziek op de achtergrond vond ik heel ontspannen. Ik ben heel tevreden!
Behandeling door Marjolein
Nancy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure. Besteed uiterste zorg, is vriendelijk.
Behandeling door Marjolein
Hanny•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
top
Behandeling door Marjolein
Ed•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb last van een likdoorn,die heeft zij prima behandeld
Behandeling door Marjolein
tom mutsaers•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling. Wat fijn om weer eens op de buik te liggen tijdens de zwangerschap. Fijne, schone ruimte.