Ik kom al enige tijd bij Marjolein voor pedicure, maar dit was mijn eerste gezichtsbehandeling. Het was echt geweldig en zeker voor herhaling vatbaar. Marjolein is een vakvrouw pur sang en daarnaast ook nog super lief.
Treatment by Marjolein
Mieke•almost 3 years ago
Verified review
Een heel prettige salon voor zowel pedicure als schoonheidsspecialiste.