Als ik geweest ben is het weer een fijn gevoel aan mijn voeten. Jammer dat ze nu verder weg haar praktijk heeft.
Treatment by Marjolein
Peter•almost 3 years ago
Verified review
vriendelijk en goed professioneel.
Treatment by Marjolein
Pieter•almost 3 years ago
Verified review
Fijn dat Marjolein weer terug is van verlof. Ook de nieuwe locatie is goed. De gezichts behandeling en pedicure waren weer uitstekend
Treatment by Marjolein
Anja•almost 3 years ago
Verified review
Ben weer helemaal blij gemaakt met de uitstekende pedicure want ik heb moeilijke voeten en Marjolein is heel geduldig en professioneel. Fijne sfeer in haar nieuwe praktijkruimte.
Treatment by Marjolein
Karen•almost 3 years ago
Verified review
Mooie, sfeervolle salon.
Heel schoon & fris
Marjolein is zeer vriendelijk en rustig.
Lekker chillmomentje