Als ik geweest ben is het weer een fijn gevoel aan mijn voeten. Jammer dat ze nu verder weg haar praktijk heeft.
Behandeling door Marjolein
Peter•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
vriendelijk en goed professioneel.
Behandeling door Marjolein
Pieter•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn dat Marjolein weer terug is van verlof. Ook de nieuwe locatie is goed. De gezichts behandeling en pedicure waren weer uitstekend
Behandeling door Marjolein
Anja•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer helemaal blij gemaakt met de uitstekende pedicure want ik heb moeilijke voeten en Marjolein is heel geduldig en professioneel. Fijne sfeer in haar nieuwe praktijkruimte.
Behandeling door Marjolein
Karen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie, sfeervolle salon.
Heel schoon & fris
Marjolein is zeer vriendelijk en rustig.
Lekker chillmomentje