Marjolein is een zeer goede, vriendelijke en goed hygiënisch werkende pedicure.
Na een behandeling heb ik altijd lekker lopende voeten en zien mijn voeten er weer heel verzorgd uit.
Ik zou haar zeker aanraden!!
Behandeling door Marjolein
Debby Huurman•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De nieuwe lokatie is geweldig,leuke sfeer en uitstraling!!!
Marjolein zoals altijd vriendelijk,vrolijk en grondig wat betreft de behandeling.
Ben er weer blij mee!!!
Dankjewel en tot gauw weer!!!!
Groetjes Anouska
Behandeling door Marjolein
Anouska•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie nieuwe salon. Marjolein is heel aardig en vakkundig.
Behandeling door Marjolein
Mieke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
3 juli weer een super fijne behandeling gehad.
De nieuwe locatie is mooi en rustig .
Een aanrader.