De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
596 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Geweldig lieve vrouw met aandacht voor cliënten
Marjolein is een zeer goede, vriendelijke en goed hygiënisch werkende pedicure. Na een behandeling heb ik altijd lekker lopende voeten en zien mijn voeten er weer heel verzorgd uit. Ik zou haar zeker aanraden!!
De nieuwe lokatie is geweldig,leuke sfeer en uitstraling!!! Marjolein zoals altijd vriendelijk,vrolijk en grondig wat betreft de behandeling. Ben er weer blij mee!!! Dankjewel en tot gauw weer!!!! Groetjes Anouska
Super mooie nieuwe salon. Marjolein is heel aardig en vakkundig.
3 juli weer een super fijne behandeling gehad. De nieuwe locatie is mooi en rustig . Een aanrader.
28
1
28
29
30
77
30