Marjolein is een zeer goede, vriendelijke en goed hygiënisch werkende pedicure.
Na een behandeling heb ik altijd lekker lopende voeten en zien mijn voeten er weer heel verzorgd uit.
Ik zou haar zeker aanraden!!
Treatment by Marjolein
Debby Huurman•almost 3 years ago
Verified review
De nieuwe lokatie is geweldig,leuke sfeer en uitstraling!!!
Marjolein zoals altijd vriendelijk,vrolijk en grondig wat betreft de behandeling.
Ben er weer blij mee!!!
Dankjewel en tot gauw weer!!!!
Groetjes Anouska
Treatment by Marjolein
Anouska•almost 3 years ago
Verified review
Super mooie nieuwe salon. Marjolein is heel aardig en vakkundig.
Treatment by Marjolein
Mieke•almost 3 years ago
Verified review
3 juli weer een super fijne behandeling gehad.
De nieuwe locatie is mooi en rustig .
Een aanrader.