Een fijne salon waar je meerdere behandelingen kan combineren. Fijne sfeer en zorgzame dame.
Treatment by Marjolein
Yvonne•almost 4 years ago
Verified review
Prima pedicure en goed advies gehad
Treatment by Marjolein
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Zeer prettige ervaring
Treatment by Marjolein
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Je wordt heel spontaan ontvangen en voelt je direct thuis.
Ze gaat professioneel en gedegen met je wensen om.
Ze doet er echt van alles aan om je de juiste keuze van de gel lak kleur te laten maken.
Ik zelf ben nogal een twijfelaar, roze, rood of toch paars.
Geduldig neemt ze de kleuren met je door.
Bedankt Marjolein!!
Tot de volgende keer weer!
Loretta