Een fijne salon waar je meerdere behandelingen kan combineren. Fijne sfeer en zorgzame dame.
Behandeling door Marjolein
Yvonne•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima pedicure en goed advies gehad
Behandeling door Marjolein
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer prettige ervaring
Behandeling door Marjolein
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt heel spontaan ontvangen en voelt je direct thuis.
Ze gaat professioneel en gedegen met je wensen om.
Ze doet er echt van alles aan om je de juiste keuze van de gel lak kleur te laten maken.
Ik zelf ben nogal een twijfelaar, roze, rood of toch paars.
Geduldig neemt ze de kleuren met je door.
Bedankt Marjolein!!
Tot de volgende keer weer!
Loretta