Kritiek is niet leuk. Marjolijn je bent heel hartelijk en gastvrij maar je werk kan nog iets beter. Toen ik bij mijn vorige oudere pedicure was geweest zag ik het geel van mijn kalknagels niet meer. Misschien die nagels wat dunner maken en en ik voelde nog een scherp rand bij een nagel. Die heb ik zelf bijgewerkt.
Treatment by Marjolein
Boudien•over 4 years ago
Verified review
Super!
Treatment by Marjolein
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Je wordt vriendelijk ontvangen door Marjolein.Salon goed berijkbaar en schoon
Treatment by Marjolein
Frits•over 4 years ago
Verified review
vakkundig
Treatment by Marjolein
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Marjolein is een vakvrouw deskundig en vriendelijk.
de verwarmde stoel en sfeer maken de behandeling compleet