Kritiek is niet leuk. Marjolijn je bent heel hartelijk en gastvrij maar je werk kan nog iets beter. Toen ik bij mijn vorige oudere pedicure was geweest zag ik het geel van mijn kalknagels niet meer. Misschien die nagels wat dunner maken en en ik voelde nog een scherp rand bij een nagel. Die heb ik zelf bijgewerkt.
Behandeling door Marjolein
Boudien•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Behandeling door Marjolein
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt vriendelijk ontvangen door Marjolein.Salon goed berijkbaar en schoon
Behandeling door Marjolein
Frits•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
vakkundig
Behandeling door Marjolein
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Marjolein is een vakvrouw deskundig en vriendelijk.
de verwarmde stoel en sfeer maken de behandeling compleet