Eerste keer bij deze salon gekomen. Puur gekozen door het lezen van reviews en het aanbod. Wellness voetenbehandeling was echt top! Echt een aanrader. Ook gellak op handen en voeten is er mooi opgezet. Marjolein neemt echt de tijd voor je, en geeft je goede tips. Ik kom zeker nog eens terug. :-)
Treatment by Marjolein
Lesley•about 5 years ago
Verified review
Vriendelijk ontvangst en een zeer nette en sfeervolle salon.
Marjolein is een gezellige en professionele dame. Ze gaat netjes en grondig te werk, ik kom elke 6 weken om mijn voeten heerlijk te verwennen en verzorgen.
Treatment by Marjolein
Stephanie•about 5 years ago
Verified review
Het ging om een likdoorn, die Marjolein kundig heeft weggehaald en ook het overtollige eelt heeft ze verwijderd.
Treatment by Marjolein
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Ontspannen en zeer hygiënische salon, genoten van een luxe behandeling met allerlei extra’s erbij voor een zeer redelijke prijs met als resultaat een voelbaar zachter en jonger gezicht.