Fijne, schone en relaxte salon!! Marjolein is een hele lieve vrouw die haar vak goed kent, heel erg professioneel. Ze kan je goed adviseren. Heel tevreden over de pedicure/gellak/hars behandelingen.
Treatment by Marjolein
Raishrie•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Marjolein is erg vriendelijk en gastvrij. Neemt de tijd voor je en laat je pas gaan als alles perfect is. Ik ben erg tevreden en heb m’n nieuwe afspraak al staan.
Treatment by Marjolein
Nadine•about 5 years ago
Verified review
Een totale ontspanning!
Treatment by Marjolein
Annemarie•about 5 years ago
Verified review
Ik heb na de behandeling nooit zin om de stoel uit te gaan. Het is zo heerlijk. Lekker m'n voetjes en mijn gezicht laten doen.
Treatment by Marjolein
Wenda•about 5 years ago
Verified review
Marjolein is heel vriendelijk en kundig en neemt de tijd voor je.
Er is een zeer ontspannen sfeer waardoor jezelf tot rust komt 👍🏻