Fijne, schone en relaxte salon!! Marjolein is een hele lieve vrouw die haar vak goed kent, heel erg professioneel. Ze kan je goed adviseren. Heel tevreden over de pedicure/gellak/hars behandelingen.
Behandeling door Marjolein
Raishrie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Marjolein is erg vriendelijk en gastvrij. Neemt de tijd voor je en laat je pas gaan als alles perfect is. Ik ben erg tevreden en heb m’n nieuwe afspraak al staan.
Behandeling door Marjolein
Nadine•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een totale ontspanning!
Behandeling door Marjolein
Annemarie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb na de behandeling nooit zin om de stoel uit te gaan. Het is zo heerlijk. Lekker m'n voetjes en mijn gezicht laten doen.
Behandeling door Marjolein
Wenda•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Marjolein is heel vriendelijk en kundig en neemt de tijd voor je.
Er is een zeer ontspannen sfeer waardoor jezelf tot rust komt 👍🏻