Mijn rustmomentje! Marjolein zorgt ervoor dat mijn huid weer mooi, zacht en schoon is. Mijn wenkbrouwen passen weer bij mijn gezicht en oneffenheidjes pakt ze vakkundig aan.
Ik bof dat ik maar een paar straten van de salon woon, maar ik zou alleen al voor de massage omrijden.
Meteen de afspraak doorgeboekt voor over 6 weken, want ik wil het niet missen!
Behandeling door Marjolein
Anoushka•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Tijdens mijn overheerlijke schoonheidsbehandeling werden mijn wenkbrauwen geëpileerd en geverfd, prachtig gedaan, precies wat bij mij past!
Behandeling door Marjolein
Anita•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een super relaxte behandeling, ik heb genoten en gelijk weer geboekt.
Behandeling door Marjolein
Anita•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer en professionele voetbehandeling met fijne producten! Feestje voor voeten en mind!
Behandeling door Marjolein
Tineke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne ervaring en dat moet je ervaren en ze was heel klantvriendelijk fijne gesprekken en ze was heel professioneel! Ik ga niet meer naar een ander.