Voel me altijd welkom hier. Vriendelijke barbier en gaat zeer vakkundig te werk waardoor je altijd met een goed gevoel de zaak verlaat.
Thomas•6 months ago
Verified review
Ben goed geknipt en aardige kapper
Mehdi•7 months ago
Verified review
Perfect geknipt
L🦁•7 months ago
Verified review
Eerste keer hier, redelijk snel klaar maar neemt wel goed de tijd dus niet gehaast en is zeker wel een van de betere kappers waar ik het afgelopen jaar ben geweest