Zoals altijd: Lekker kopje koffie onder de behandeling, beetje kletsen, rustgevend muziekje op de achtergrond. Valt me op dat tijdens behandeling zij niet gestoord wordt door telefoon.
En bovenal; goede en professionele aanpak van nagelproblematiek ondersteund door evt. tips die zij geeft mbt verzorging..
Treatment by Francien•Pedicure
Willem•about 4 years ago
Verified review
Zeer professioneel en goed geholpen
Treatment by Francien•Pedicure
Giorgio•about 4 years ago
Verified review
Mijn eerste keer, beetje zenuwachtig maar totaal niet nodig. Uitstekend geholpen door Francien.