Zoals altijd: Lekker kopje koffie onder de behandeling, beetje kletsen, rustgevend muziekje op de achtergrond. Valt me op dat tijdens behandeling zij niet gestoord wordt door telefoon.
En bovenal; goede en professionele aanpak van nagelproblematiek ondersteund door evt. tips die zij geeft mbt verzorging..
Behandeling door Francien•Pedicure
Willem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel en goed geholpen
Behandeling door Francien•Pedicure
Giorgio•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste keer, beetje zenuwachtig maar totaal niet nodig. Uitstekend geholpen door Francien.