Altijd weer een feestje om bij Sandy in de stoel te zitten!
Styled by Sandy•Ladies' Haircuts
Huub•over 1 year ago
Verified review
altijd weer fijn, de knipbeurt bij Brenda!
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Jedidjah•over 1 year ago
Verified review
Het was geen Kaylee maar brenda maar ook zeer lief ik kom snel met kleine sverre terug voor een volgende knipbeurt
Styled by Kaylee•Children's Haircuts
Luus•over 1 year ago
Verified review
Prima behandeling .
Styled by Kaylee•
Ladies' HaircutsShow all…
Marion•over 1 year ago
Verified review
Het was uitstekend in deze prachtige kapsalon die ook nog eens heel sfeervol is ingericht. Als nieuwe klant ben ik bijzonder tevreden en kom ik over een aantal graag weer terug.