Altijd weer een feestje om bij Sandy in de stoel te zitten!
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Huub•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd weer fijn, de knipbeurt bij Brenda!
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Jedidjah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was geen Kaylee maar brenda maar ook zeer lief ik kom snel met kleine sverre terug voor een volgende knipbeurt
Styling door Kaylee•Kinderen knippen
Luus•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling .
Styling door Kaylee•
PermanentToon alles…
Marion•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was uitstekend in deze prachtige kapsalon die ook nog eens heel sfeervol is ingericht. Als nieuwe klant ben ik bijzonder tevreden en kom ik over een aantal graag weer terug.