Na even wachten was ik toch al snel aan de beurt en werd ik erg vriendelijk geholpen.
Styled by Sandy•Ladies' Haircuts
Candice•almost 2 years ago
Verified review
Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling, tijdens het knippen vond ik de kapster erg vriendelijk en gastvrij en we hebben de hele tijd leuk gekletst. En zeker niet onbelangrijk, ik ben heel blij met het eindresultaat van mijn nieuwe kapsel.
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Lara•almost 2 years ago
Verified review
Brenda knipt mijn haren al jaren en ben zeer tevreden. Ik heb krullen en niet iedere kapper kan krullen knippen. Brenda wel.
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Natasja•almost 2 years ago
Verified review
Gastvrije sfeer als je binnen komt,en het knippen is perfect,het is precies zoals ik het heb gevraagd,en helemaal verzorgd de deur uitgegaan 😊
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Yvonne•almost 2 years ago
Verified review
(Alweer) super goed geholpen door Brenda.
Altijd goed gehumeurd en ze blijft professioneel.
Zij voelt mijn wensen heel goed aan!