Na even wachten was ik toch al snel aan de beurt en werd ik erg vriendelijk geholpen.
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Candice•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling, tijdens het knippen vond ik de kapster erg vriendelijk en gastvrij en we hebben de hele tijd leuk gekletst. En zeker niet onbelangrijk, ik ben heel blij met het eindresultaat van mijn nieuwe kapsel.
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Lara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Brenda knipt mijn haren al jaren en ben zeer tevreden. Ik heb krullen en niet iedere kapper kan krullen knippen. Brenda wel.
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Natasja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrije sfeer als je binnen komt,en het knippen is perfect,het is precies zoals ik het heb gevraagd,en helemaal verzorgd de deur uitgegaan 😊
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Yvonne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
(Alweer) super goed geholpen door Brenda.
Altijd goed gehumeurd en ze blijft professioneel.
Zij voelt mijn wensen heel goed aan!