Na jaren lang zoeken een fijne kapsalon gevonden waar je je gelijk fijn / thuis voelt. De behandeling door Kaylee is top gelukt, helemaal blij met mijn haartjes. Dus met een paar woorden: helemaal geweldig.
Styled by Kaylee•Ladies' Full Head Highlights
Jantine•over 2 years ago
Verified review
Altijd leuk :)
Styled by Kaylee•Ladies' Half Head Highlights
Jitske•over 2 years ago
Verified review
Gezellig, gastvrij en vriendelijk
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Sylvia•over 2 years ago
Verified review
Vertrouw mijn haren aan niemand anders toe!
Styled by Kaylee•Ladies' Half Head Highlights
Nina•over 2 years ago
Verified review
Vanaf het moment dat je binnenkomt ervaar je de fijne sfeer van de salon. Sandy is een geweldige gastvrouw en vakvrouw! Na de knipbeurt loop ik elke keer met een grote glimlach naar buiten…