Na jaren lang zoeken een fijne kapsalon gevonden waar je je gelijk fijn / thuis voelt. De behandeling door Kaylee is top gelukt, helemaal blij met mijn haartjes. Dus met een paar woorden: helemaal geweldig.
Styling door Kaylee•Highlights - heel hoofd
Jantine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd leuk :)
Styling door Kaylee•Highlights - half hoofd
Jitske•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig, gastvrij en vriendelijk
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Sylvia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vertrouw mijn haren aan niemand anders toe!
Styling door Kaylee•Highlights - half hoofd
Nina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanaf het moment dat je binnenkomt ervaar je de fijne sfeer van de salon. Sandy is een geweldige gastvrouw en vakvrouw! Na de knipbeurt loop ik elke keer met een grote glimlach naar buiten…