Geweldig goede kapster, weet zelfs van mijn fijne haar iets te maken
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Diewertje•about 3 years ago
Verified review
Iedereen is vriendelijk, geweldige gastvrijheid.
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Vernon•about 3 years ago
Verified review
Vriendelijk en professioneel
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
John•about 3 years ago
Verified review
Een fijne salon beveel het aan om daar je haar te knippen!
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Jolein•about 3 years ago
Verified review
Voor het eerst deze kapper geprobeerd na verhuizing. Hing gelijk een hele fijne en gezellige sfeer in de salon. Had een foto meegenomen ter referentie voor de lengte en het is precies goed geknipt. Samen ook naar de voorkant gekeken en welke lengte mooi zou zijn. Heel tevreden met hoe ik geknipt ben! Ga zeker terug