Geweldig goede kapster, weet zelfs van mijn fijne haar iets te maken
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Diewertje•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedereen is vriendelijk, geweldige gastvrijheid.
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Vernon•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en professioneel
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
John•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne salon beveel het aan om daar je haar te knippen!
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Jolein•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst deze kapper geprobeerd na verhuizing. Hing gelijk een hele fijne en gezellige sfeer in de salon. Had een foto meegenomen ter referentie voor de lengte en het is precies goed geknipt. Samen ook naar de voorkant gekeken en welke lengte mooi zou zijn. Heel tevreden met hoe ik geknipt ben! Ga zeker terug