De beste kapper met de aller beste persoonlijkheid. Zo veel warmte en positiviteit en altijd exact wat je vraagt. Alleen de puntjes betekent ook alleen de puntjes t.o.v. Bijna alle kappers die alles afknippen. 10/10
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Renate•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundige en zeer ontvankelijke, gezellige salon.
Styling door Sandy•Vrouwen knippen
Charèl•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Je voelt je hier nog als mens gehandeld en niet als de zoveelste klant. Klein en sfeervol kapperszaakje