Altijd gezellig om hier geknipt te worden. Resultaat is goed!
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Inge•over 4 years ago
Verified review
Brenda is een fijne kapster, die weet hoe ik mijn haar geknipt wil hebben. Ze is professioneel. Ik vind het een gezellig en ontspannen uitje om naar Brenda te gaan en stap weer nieuw naar buiten!
Styled by Brenda•Ladies' Haircuts
Nicole•over 4 years ago
Verified review
Volgens mij ben ik geknipt door Sandy en niet door Kaylee.
Sandy was heel fijn om mee te werken, attent, vriendelijk en gastvrij. Daarbij heeft ze me uitstekend geknipt. Ik kom zeker terug.
Styled by Kaylee•Ladies' Haircuts
Huub•over 4 years ago
Verified review
Prima
Styled by Kaylee•Permanent Waves
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
I have extremely difficult hair but Sandy works out her magic every single time I visit her!