Altijd gezellig om hier geknipt te worden. Resultaat is goed!
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Inge•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Brenda is een fijne kapster, die weet hoe ik mijn haar geknipt wil hebben. Ze is professioneel. Ik vind het een gezellig en ontspannen uitje om naar Brenda te gaan en stap weer nieuw naar buiten!
Styling door Brenda•Vrouwen knippen
Nicole•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Volgens mij ben ik geknipt door Sandy en niet door Kaylee.
Sandy was heel fijn om mee te werken, attent, vriendelijk en gastvrij. Daarbij heeft ze me uitstekend geknipt. Ik kom zeker terug.
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Huub•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Styling door Kaylee•Permanent
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
I have extremely difficult hair but Sandy works out her magic every single time I visit her!