Professioneel, relaxed, prachtige producten. Zoals gewoonlijk weer een hele fijne behandeling.
Monique•2 months ago
Verified review
Voor het eerst mijn wenkbrauwen laten verven middels hybrid. Helaas is het resultaat van hybrid voor mijn wenkbrauwen minimaal. Waardoor ik een volgende keer weer terug ga naar normaal verven. Ik ben erg tevreden over de salon en de medewerkers!
Treatment by Fleur•Eyebrow & Eyelash Tinting
Joyce•2 months ago
Verified review
Ik ben heel tevreden met Fleur en met het Resultat.
Esther•3 months ago
Verified review
Perfect atmosphere. Very relaxing and clean. The people are really nice. I love my nails. I recommend it.