Professioneel, relaxed, prachtige producten. Zoals gewoonlijk weer een hele fijne behandeling.
Monique•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst mijn wenkbrauwen laten verven middels hybrid. Helaas is het resultaat van hybrid voor mijn wenkbrauwen minimaal. Waardoor ik een volgende keer weer terug ga naar normaal verven. Ik ben erg tevreden over de salon en de medewerkers!
Behandeling door Fleur•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Joyce•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden met Fleur en met het Resultat.
Esther•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect atmosphere. Very relaxing and clean. The people are really nice. I love my nails. I recommend it.