Hele leuke sessie met goede tips en mooi resultaat.
Marianne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Attent en deskundig. Erg fijne ervaring en mooie wenkbrauwen. Jullie hebben een nieuwe vaste klant erbij !
Annet•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben daar voor en nieuwe product de ík graag wilde
Voor en fundation die de kleur moest nog uitgezocht worden .
Super goeie advies en ze geeft mijn huidskleur goed gezien
Super blij mee
Manuela•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super gepersonaliseerde en relaxte behandeling!
Anne •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk ontvangst en zeer vakbekwame dames. Kom zeker terug!