Ik kreeg een ongelofelijk heerlijke, vakkundige, super lekkere behandeling. Het maakte dat ik heerlijk ontspannen naar huis ging en daarbij nog mooi opgemaakt ook!
Ellen•5 maanden geleden
Geverifieerde review
It’s always a pleasure being treated by Sb staff!
They are all always very kind gentle and professional!
Anna•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg fijn, Melissa heeft mij goed geadviseerd en deskundig geholpen
Behandeling door Melissa•
Make-upToon alles…
Ingeborg•5 maanden geleden
Geverifieerde review
heel gezellig
Didi•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals gebruikelijk, zeer professionele en vriendelijke behandeling door José.