het is altijd een feestje om bij jullie te zijn. Het voelt luxe, ontspannend en fijn. Ik voel me echt thuis als ik bij jullie ben. Melissa doet ook erg haar best om het beste voor mij te doen. Zalig.
Johanneke•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik werd fantastisch verwend door Melissa.
Heb er erg van genoten. Wat heeft zij veel kennis en is zij professioneel.
Volgend jaar weer n afspraak maken.. Liefs Caroline
Caroline•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel aardige ontvangst in jullie verzorgde mooie salon. Uitleg was goed, behandeling nog beter; ik kom zeker terug!
Totie Nl•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn afspraak was erg prettig. Ik werd heel vriendelijk ontvangen, ik vroeg om een manicure en pedicure en heb bovendien heerlijk kunnen ontspannen! En mijn manicure en pedicure zijn prachtig! Hartelijk dank!
Beatrice •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben goed geadviseerd, veel uitleg over producten en mooi opgemaakt door Melissa. Super!