Vriendelijke en kundige dames die je goed en duidelijk vertellen wat er mogelijk is en wat je mag verwachten van de behandeling.
Carolien•about 5 years ago
Verified review
Als vanouds heel goed behandeld toppie
Marja•about 5 years ago
Verified review
Toppie
Jacqueline•about 5 years ago
Verified review
Ik heb ervan genoten. De behandeling heeft mijn verwachtingen overtroffen.
Maria•about 5 years ago
Verified review
Weer een (deel) micro-needling behandeling gehad van Nathalie. Deze keer iets steviger, maar het voelde toch nog prima! Nu even afwachten hoe het herstel gaat. Zal wel weer goed gaan, de “reparatie”crème werkt zeer goed tot nu toe.