Vriendelijke en kundige dames die je goed en duidelijk vertellen wat er mogelijk is en wat je mag verwachten van de behandeling.
Carolien•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Als vanouds heel goed behandeld toppie
Marja•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppie
Jacqueline•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb ervan genoten. De behandeling heeft mijn verwachtingen overtroffen.
Maria•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een (deel) micro-needling behandeling gehad van Nathalie. Deze keer iets steviger, maar het voelde toch nog prima! Nu even afwachten hoe het herstel gaat. Zal wel weer goed gaan, de “reparatie”crème werkt zeer goed tot nu toe.