Het was heel fijn en ontspannend. De producten voelen heerlijk aan.
Bertine is de rust zelve en legt goed uit wat ze doet en hoe en waarom.
Nieuwe afspraak is alweer gemaakt 👍
Wendy •ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd lief en zeer goed behandeld. Top vandaag weer
Marja•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Een nieuwe behandeling een peeling die per laagjes op huid wordt aangebracht .Je huid er super mooi en zacht van .
Echt een aanrader.
Jaqueline•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd heel vriendelijk ontvangen en geholpen. De huidspecialisten was deskundig en heeft de tijd genomen om mijn huidprobleem te bespreken en advies te geven
Diane•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een heerlijke behandeling en heel ontspannend.