Nadat mijn wenkbrauwen slecht waren geëpileerd heb ik Puur gebeld en kreeg de volgende dag een nieuwe afspraak ok het te herstellen. Dit was hoed gedaan. Volgende keer weet ik bij wie ik terecht kan.
Petra•about 5 years ago
Verified review
Ik ben altijd heel blij met de behandelingen die ik bij Puur kreeg maar deze keer werd ik door iemand anders geholpen omdat Ruby bij jullie niet meer werkt. Mijn wenkbrauwen waren niet hetzelfde geëpileerd de hoofd/nek massage ging niet echt lekker. Al met al niet de beste ervaring en niet wat ik verwacht van Puur jammer genoeg..
Petra•about 5 years ago
Verified review
het was fijn om der te zijn en relaxed
Claire •about 5 years ago
Verified review
Top, heerlijk moment voor jezelf!
Kathalijne•over 5 years ago
Verified review
Fijn er weer te zijn! Moment voor mezelf en mijn huid. Die boost was echt nodig.