PUUR Huidinstituut Prinsenbeek Reviews

Beeksestraat 30 , 4841GC Prinsenbeek

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
2010 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Nadat mijn wenkbrauwen slecht waren geëpileerd heb ik Puur gebeld en kreeg de volgende dag een nieuwe afspraak ok het te herstellen. Dit was hoed gedaan. Volgende keer weet ik bij wie ik terecht kan.
Ik ben altijd heel blij met de behandelingen die ik bij Puur kreeg maar deze keer werd ik door iemand anders geholpen omdat Ruby bij jullie niet meer werkt. Mijn wenkbrauwen waren niet hetzelfde geëpileerd de hoofd/nek massage ging niet echt lekker. Al met al niet de beste ervaring en niet wat ik verwacht van Puur jammer genoeg..
het was fijn om der te zijn en relaxed
Top, heerlijk moment voor jezelf!
Fijn er weer te zijn! Moment voor mezelf en mijn huid. Die boost was echt nodig.