Een goede micro-needling behandeling van Nathalie gehad. En de pen/ vd mesotherapie geprobeerd op een gedeelte van mijn gezicht. Is goed bevallen, geen klachten achteraf. Benieuwd naar het resultaat!
Loes•over 5 years ago
Verified review
Zoals altijd een goed verzorging bij Puur, een aanrader indien je op zoek bent naar een pedicure!
Ruud•over 5 years ago
Verified review
Was heel fijn met mariska🙂
Wilma•over 5 years ago
Verified review
Ze zijn vriendelijk duidelijke uitleg en nu te hopen dat het resultaat goed zal zijn maar dat komt goed
Marion •over 5 years ago
Verified review
Noah heeft mij erg goed geholpen, ik was eerst wat huiverig omdat ik normaal gesproken met Marijn afspreek. Noah, je bent een topper. Thx