PUUR Huidinstituut Prinsenbeek Reviews

Beeksestraat 30 , 4841GC Prinsenbeek

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
2010 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Een goede micro-needling behandeling van Nathalie gehad. En de pen/ vd mesotherapie geprobeerd op een gedeelte van mijn gezicht. Is goed bevallen, geen klachten achteraf. Benieuwd naar het resultaat!
Zoals altijd een goed verzorging bij Puur, een aanrader indien je op zoek bent naar een pedicure!
Was heel fijn met mariska🙂
Ze zijn vriendelijk duidelijke uitleg en nu te hopen dat het resultaat goed zal zijn maar dat komt goed
Noah heeft mij erg goed geholpen, ik was eerst wat huiverig omdat ik normaal gesproken met Marijn afspreek. Noah, je bent een topper. Thx