Goed en duidelijk alles uitgelegd. Vriendelijk personeel.
Clarissa•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gedeeltelijke dry-needling behandeling gehad, van Nathalie. Viel reuze mee, best wel relaxed zeker goed te doen. Voor herhaling vatbaar, ben heel benieuwd naar het resultaat nu iig geen klachten. Heel fijn!
Loes•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden over het werk van Paul, het was ook nog gezellig :)