voor het eerst een pedicure behandeling gehad, had ik veel eerder moeten doen.
Afspraak precies op tijd, tijdens de behandeling wordt er gezegd wat ze gaan doen erg prettig, en aardig personeel
perry•almost 6 years ago
Verified review
Toppie
Jacqueline•almost 6 years ago
Verified review
Hele prettige behandeling met mooi resultaat!
Carla•almost 6 years ago
Verified review
Een dikke 10 voor de Wellness Treat. Super ontspannend en zichtbaar goed voor je huid! Heerlijk! Ruby, bedankt weer.
Nicolle•almost 6 years ago
Verified review
Jazeker ze heeft me goed geholpen was gezellig en me goed informatie gegeven over producten..