voor het eerst een pedicure behandeling gehad, had ik veel eerder moeten doen.
Afspraak precies op tijd, tijdens de behandeling wordt er gezegd wat ze gaan doen erg prettig, en aardig personeel
perry•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppie
Jacqueline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele prettige behandeling met mooi resultaat!
Carla•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een dikke 10 voor de Wellness Treat. Super ontspannend en zichtbaar goed voor je huid! Heerlijk! Ruby, bedankt weer.
Nicolle•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Jazeker ze heeft me goed geholpen was gezellig en me goed informatie gegeven over producten..