Genoten van een fijne behandeling, stress release treat. Aanrader hoor!
Els•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Pedicure behandeling ondergaan door Noa. Zeer prettige aangename behandeling.
Josephine
Josephine•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heerlijk verwend door Ruby.
Dank je wel
Toos•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag de laatste behandeling gehad van de RF Wave kuur van 6x door Nathalie. De voor/na foto’s besproken, er was zeker verbetering te zien (niet spectaculair.....) maar ik ben realistisch en na 6 behandelingen moet je geen wonderen verwachten. Maar ben heel tevreden over de Pascaud producten en over bindweefselmassage. Die laatste blijf ik zeker met regelmaat doen, en Nathalie had nog een nieuw andere optie om te proberen, ik ben benieuwd! En kijk er weer naar uit.
Loes•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ja was heel gezellig met weet niet meer hoe ze heet leuk meisje😁