Was weer een heerlijke gezichtsbehandeling, echt een moment voor mezelf
Marianne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een top behandeling gehad van Nathalie. Het was de een na laatste behandeling van de kuur van 6. Nathalie vraagt altijd hoe het gegaan is na de behandeling en als er vragen zijn dat ik altijd kan bellen. Fijn om te weten dat er evt nazorg is, wanneer er vragen of problemen zijn. Het was weer TOP.
Loes•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Rustig, goede uitleg, fijn resultaat.
Nancy•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
in 1 woord weer HEERLIJK, dit keer samen met mijn dochter en zij vond het ook fantastisch. Mooie afsluiting van de vakantie. bedankt weer!! en tot snel.
Joan•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima uitleg, heerlijke behandeling, vriendelijk en klantgericht