Weer een goede professionele behandeling (RF Wave) gehad van Nathalie, is goed bevallen geen irritaties gekregen. dus graag zo doorgaan!
Loes•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom ontzettend fijne service. Mijn nagels en wenkbrauwen mooi laten maken voor mijn bruiloft. Goede adviezen gekregen en altijd met een glimlach.
Alyssa•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst. Ik kwam voor pmu van de wenkbrauwen. Paul gaf uitgebreid informatie over de behandeling en de nazorg. Heel professioneel en het resultaat is fantastisch.
Ine•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professioneel geholpen en erg blij met het resultaat.