Hele fijne salon, vriendelijk personeel en erg gemoedelijk. Voldoen volledig aan je manicure/pedicure wensen. Hier kom ik zeker terug!
Treatment by lao•Pedicure
Marian•25 days ago
Verified review
ze plannen de afspraken dubbel waardoor je heel lang moet wachten en alles voor mij gevoel met haast gedaan wordt met de bedragen misleiden ze je ook je betaal 40€ voor een set solar voor opvul maar uiteindelijk moest ik 65€ afrekenen voor een acryl
Treatment by Biyun Wang•Solar Nails
jodecy•25 days ago
Verified review
Fijne ervaring mee gehad
Treatment by Biyun Wang•Pedicure
Cihan•26 days ago
Verified review
Heel vriendelijk en netjes te werk..
Treatment by Yang•Hard Gel Extensions & Overlays
Samantha•30 days ago
Verified review
Eerste keer hier geweest maar dit is zeker niet de laatste keer!