Hele fijne salon, vriendelijk personeel en erg gemoedelijk. Voldoen volledig aan je manicure/pedicure wensen. Hier kom ik zeker terug!
Behandeling door lao•Pedicure
Marian•25 dagen geleden
Geverifieerde review
ze plannen de afspraken dubbel waardoor je heel lang moet wachten en alles voor mij gevoel met haast gedaan wordt met de bedragen misleiden ze je ook je betaal 40€ voor een set solar voor opvul maar uiteindelijk moest ik 65€ afrekenen voor een acryl
Behandeling door Biyun Wang•Solar nagels
jodecy•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring mee gehad
Behandeling door Biyun Wang•Pedicure
Cihan•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en netjes te werk..
Behandeling door Yang•Gelnagels
Samantha•30 dagen geleden
Geverifieerde review
Eerste keer hier geweest maar dit is zeker niet de laatste keer!