Rainbow Nails & Beauty Reviews

Loosduinse Hoofdplein 188, Den Haag

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,0
26 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele fijne salon, vriendelijk personeel en erg gemoedelijk. Voldoen volledig aan je manicure/pedicure wensen. Hier kom ik zeker terug!
ze plannen de afspraken dubbel waardoor je heel lang moet wachten en alles voor mij gevoel met haast gedaan wordt met de bedragen misleiden ze je ook je betaal 40€ voor een set solar voor opvul maar uiteindelijk moest ik 65€ afrekenen voor een acryl
Fijne ervaring mee gehad
Heel vriendelijk en netjes te werk..
Eerste keer hier geweest maar dit is zeker niet de laatste keer!