Pedicure behandeling met een heerlijke massage! Nagels netjes gelakt. Een aanrader.
Behandeling door Biyun Wang•Pedicure
Willeke•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top ervaring. Gewoon een goede sfeer, vriendelijk, muziekje aan. Maar vooral geen geklets onderling. En mijn voeten echt super gedaan. Dit is zeker een blijvertje.
Behandeling door Biyun Wang•Pedicure
Eugenie•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn nagels en voet waren heel snel gedaan. Thuis zag ik nog kalk onder mijn geknipte en gelakte nagels. De voetmassage was totaal niets.Ik kwam na een klant binnen met dezelfde behandeling als mij en was voor haar klaar. Gek toch.
Behandeling door Biyun Wang•Pedicure
Sheri•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Really good salon and the staff was very friendly and good with their job.