Zeer zorgvuldige en vriendelijke pedicurebehandeling. Fijne lokatie en herinneringsmelding voor afspraak is prettig.
Petra•10 months ago
Verified review
Wat een ervaring , prettige sfeer , rustige benadering, zeer kundig , zeker voor herhaling vatbaar , ik zou iedereen deze behandeling gunnen , bedankt .
lidy•11 months ago
Verified review
Vriendelijke deskundige behandeling, ik liep met “nieuwe” voeten de deur uit! Een aanrader dus!
constance•about 1 year ago
Verified review
Super professionele voetverzorging. Erg blij mee
Annemarie •about 1 year ago
Verified review
Prima pedicure behandeling en we babbelen gezellig.